All the Lost Souls
De Viquipèdia
| Aquest article o secció no cita les fonts o necessita més referències per verificabilitat. Us animem a millorar-lo afegint referències a fonts fiables i independents. Tota informació no verificable pot ser posada en dubte o eliminada. Informeu a l'editor principal afegint a la seva pàgina de discussió: {{subst:AvísFR|All the Lost Souls}}--~~~~ |
|
|
L'article o secció necessita millores quant al seu format. (Col·laboreu-hi!) Pot necessitar retocs en negretes, cursives, enllaços, imatges, categories, interviquis, infotaules, ... |
All the Lost Souls, és l'últim disc del cantant anglès James Blunt. Va ser publicat el 18 de setembre del 2007 a Amèrica del Nord, un dia abans que la resta del món. Ha rebut nombrosos elogis al seu gran talent musical i al sentiment que descriu en cada una de les cançons que componen aquest disc.
Aquest CD està format per un total de 10 títols:
- 1973.
- One Of The Brightest Stars.
- I'll Take Everything.
- Same Mistake.
- Carry You Home.
- Give Me Some Love.
- I Really Want You.
- Shine On.
- Annie.
- I Can't Hear The Music.
Totes les caçons han estat compostes per ell i ha vegades amb algun col·laborador. Debut al èxit mundial del disc, al 2008 va treure ALL THE LOST SOULS DELUXE EDITION que compon totes aquestes cançons més:
- Love, Love, Love.
- Cuz I Love You (Live).
- Young Folks (Live).
- Breakfast In America (Live).
- Primavera in Anticipo (duet with Laura Pausini)