Ana Rosa Quintana Hortal
| Ana Rosita | |
|---|---|
| 225px Ana Rosa Quintana a una entrevista per 20 minutos. |
|
| Naixement | 12 de gener de 1956 Madrid |
| Ocupació | Presentadora |
Ana Rosa Quintana Hortal (Madrid, 12 de gener del 1956) periodista i presentadora de televisió espanyola.
Va estudiar periodisme a la Universitat Complutense de Madrid i va començar en la ràdio (Radio Nacional de España, Radio Continental, Radio 80, Antena 3 Radio), per passar posteriorment a la televisió (Telecinco, Antena 3, TVE).
Va fer creure que havia escrit un llibre, Sabor a hiel, i va ser acusada de plagi. El plagiador havia estat un negre. L'obra va ser retirada del mercat per l'editorial per les evidents proves de tal acusació.
Va estar casada amb l'Alfonso Rojo, amb qui va tenir un fill el 1986 i es va casar el 2004 amb el Juan Muñoz, amb qui va tenir dos fills el 2004.
Va intentar defensar (per presunció d'innocència) amb l'argument d'españoles atacados por el independentismo, fent sortir la mare dels dels assassins de Berga al seu programa de Tele5 (intentant fer el que va fer més tard amb la Belén Esteban), la "mare coraje" (aquesta sí que ho era...) va demanar com caché el pagament de l'advocat defensor.
[modifica] Programes
- El programa de Ana Rosa (2006-2010). Telecinco
- Sabor a ti (1998-2004). Antena 3
- Extra Rosa (1997-1998) amb Rosa Villacastín. Antena 3
- Veredicto (1994-1995). Telecinco
- Telediario (1982-1983). TVE
[modifica] Enllaços externs
- Ana Rosa Quintana en el IMDb (anglès)
- (castellà) El Programa de Ana Rosa
| Açò és un esborrany sobre espanyols. Amplieu-lo! (citant les fonts) |