Discussió:Carles Sabater i Hernàndez
De Viquipèdia
Aquesta última modificació ha estat copidada de la següent pàgina web:
http://www.anuaris.cat/continguts/article_imprimir.php?id=1266
Es pot comprovar, per tant, buscan al google l'inici del segon paràgraf:
A més a més no hi ha informació de la llicència de la imatge pujada, i l'estil de les darreres modificacions copiades de la pàgina web citada anteriorment no segueixen l'estil de la wikipedia.
Què creieu que s'ha de fer? Tornar a l'estat anterior? Jo diria que no es poden fer copiar / enganxar d'altres webs, que hi dieu?
--Borgg (discussió) 02:40, 8 feb 2008 (CET)
- Si només enganxen material amb drets d'autor, s'hi pot posar la plantilla {{copyvio}} i esborrar-ho al cap d'un temps si no s'arregla. En aquest cas és més greu perquè en enganxar aquest text han esborrat un parell de paràgrafs que hi havia i que parlaven del mateix tema i que convindria restaurar.
- D'altra banda, la web d'on està copiat (anuaris.cat) té llicència CC però incompatible amb la nostra perquè és no comercial, de manera que no es pot copiar.--Pere prlpz (discussió) 13:49, 8 feb 2008 (CET)

