Discussió:Ermessenda de Carcassona

De Viquipèdia
Salta a: navegació, cerca

Aquest article té la plantilla {{FR}}, però el que l'ha posat no indica enlloc quines afirmacions creu que estan poc referenciades. De fet, de tot el que hi ha no hi se veure res de dubtós.--Pere prlpz (discussió) 19:05, 26 març 2009 (CET)

Ja he afegit les frases de les que s'hauria de poder saber qui les va dir, quan les va dir i a on les va dir. Una cerca somera a la GREC mostra com a mínim una discrepància sobre el lloc on morí. L'obligació de citar les fonts és de l'editor principal. --Bestiasonica (discussió) 22:57, 26 març 2009 (CET)
Pere, dius que no hi veus res de dubtós. Si hi hagués alguna cosa dubtosa la plantilla no hauria hagut de ser la plantilla:FR sinó la plantilla:discutit. --81.38.183.196 (discussió) 15:11, 28 març 2009 (CET)
Qüestió de graus:
  • Discutit ve a ser si hi ha arguments amb pes semblant en sentit contrari. Per exemple, si dues fonts diuen coses diferents, si dos editors (sense fonts) diuen coses diferents, o si un editor troba fonts que contradiuen l'article i està esperant que el l'editor que defensa el punt de vista contrari exposi les seves fonts.
  • {{FR}} vol dir només "això em sembla dubtós si no m'aporten una font". No és un "això no m'ho crec", que seria {{discutit}}. A més, diria que cada vegada que ha sortit el tema a la taverna el consens ha estat de no posar {{FR}} indiscriminadament a tots els articles sense referències, perquè això eliminaria la utilitat de la plantilla sense millorar la Viquipèdia.--Pere prlpz (disc.) 20:12, 17 març 2011 (CET)

sepuclre[modifica el codi]

caldria citar en algun lloc que està enterrada a girona--Arnaugir 22:57, 20 març 2011 (CET)

Fet Fet!--Georg-hessen Escut SVG Georg.svg (enraona'm) 00:58, 21 març 2011 (CET)

I també que el seu autor és Guillem de Morell. Gràcies per l'atenció, Georg ;-) --Arnaugir 00:27, 23 març 2011 (CET) De fet, el tal Guillem de Morell és el mateix que Guillem Morei? Fitxa a enciclopedia.cat, aviam si ho podeu resoldre. Anava a crear l'article però m'he trobat amb aquest dubte.--Arnaugir 00:32, 23 març 2011 (CET)

Sí, és el mateix. Guillem Morei / Morell. És una qüestió de transcripció fonètica. Les fonts que he consultat fan servir la forma Guillem Morell [1] [2] [3], però l'enciclopèdia i altres fonts [4] [5] preserven la forma gràfica originària Morei. La forma Guillem de no n'he trobat cap. Crea un i redirecciona l'altre. Tant sols una cosa, si busques més info et pots trobar que en les obres antigues es digui que l'escultura femenina no correspon a Ermessenda sinó a la muller de RBII anomenada Mafalda de Pulla-Calàbria. Roura [6] ja demostrà que l'atribució a Mafalda era un error. --Georg-hessen (enraona'm) 02:50, 23 març 2011 (CET)
PD: Oju que ja hi ha un Guillem Morell poeta.--Georg-hessen (enraona'm) 03:15, 23 març 2011 (CET)
Gràcies per la info, Georg. Millor el deixo per algú que estigui més posat en temes històrics (com vosaltres), que encara faria alguna ficada de pota. --Arnaugir 11:16, 23 març 2011 (CET)
Fet Fet! Guillem Morell (escultor). --Georg-hessen (enraona'm) 21:18, 23 març 2011 (CET)

refs[modifica el codi]

@Amadalvarez: pots fer un cop d'ull a les dues refs que donen error? Gracies.--Arnaugir (discussió) 15:08, 29 abr 2017 (CEST)

Perdó per la Intromissió. Diria que ja ho he Fet Fet! --FranSisPac (disc.) 01:01, 1 maig 2017 (CEST)