Discussió:Hipra

El contingut de la pàgina no s'admet en altres llengües.
De la Viquipèdia, l'enciclopèdia lliure

Afirmacions sense font que ho confirmi[modifica]

L'usuari no registrat AU678 ha afegit una secció que titula Polèmiques. N'he eliminat el segon paràgraf perquè hi feia unes afirmacions sobre Hipra que no es confirmen en cap de les dues referències que hi ha posat. Mercè Piqueras (disc.) 18:49, 27 nov 2022 (CET)[respon]

Buenas, lo primero siento no poder comunicarme en catalán, no soy de ninguna zona catalanoparlante y aunque me gustaría no creo que pudiese escribir este mensaje en catalán.
Yo creé el articulo de HIPRA en español y antes al meterme a ver si se había hecho alguna modificación en el articulo que redacté vi que una usuaria llamada Usuari:AinaSol había cambiado parte del texto que escribí. Algunos de estos cambios fueron simplemente añadir contenido pero también he visto que ha escrito cosas que sospecho que pueden ser autopromoción y que no tiene mucho valor enciclopédico.
Ya esto levantaba mis sospechas pero han sido mayores cuando he visto que había borrado el apartado de Controversias (Polèmiques en el artículo catalán) y que no quedaba rastro alguno del contenido de este, por lo que simplemente me he limitado en copiar el apartado de una edición anterior y lo he pegado. Desconozco si el segundo párrafo es real o no, he supuesto que si al saber que se había mantenido sin alterar durante meses pero ya decidiréis vosotros según vuestro criterio.
Espero haber sido de ayuda, un saludo. AU678 (disc.) 20:22, 27 nov 2022 (CET)[respon]
@AU678, gracies per l'explicació. He entrat a les dues referències que hi ha en el paràgraf esborrat i en cap d'elles es menciona Hipra, únicament l'empresa Syntex. Si el que s'hi diu és real, és necessari indicar la font d'on s'ha obtingut la informació. Fixa't que no he eliminat el primer paràgraf perquè, en aquest cas, la referència si que és correcta. Mercè Piqueras (disc.) 20:28, 27 nov 2022 (CET)[respon]