Discussió:Mètode Sainte-Laguë

De Viquipèdia
Salta a la navegació Salta a la cerca

He posat un exemple amb les mateixes dades que el de l'article sobre D'Hondt, i tinc un dubte. En cas d'empat, qui es queda l'escó? En aquest cas, tenim que el tercer i el quart escó estan empatats. Si només n'hi hagués tres, qui se'l quedaria? Entenc que, si ha de donar el mateix resultat que amb les restes de Webster, és tal com ho he posat, que se'l queda el partit C, no? Però Sainte-Laguë ho diu enlloc? --81.38.188.236 13:12, 29 maig 2007 (CEST)