Discussió:Mar de les Filipines Occidental
Afegeix un temaAparença
Darrer comentari: fa 5 mesos per Pere prlpz sobre el tema Fusió
Fusió
[modifica]Sembla un hoax de manual. Si no fos el cas, fusionar a Mar de les Filipines.-- Docosong (disc.) 10:12, 3 gen 2026 (CET)
- No sé si és un hoax o si és un invent del govern filipí amb referències, ni tampoc sé si s'ha d'esborrar, però el que és segur és que no s'ha de fusionar amb mar de les Filipines, perquè no són el mateix mar sinó que són a costats oposats de les Filipines. Pere prlpz (disc.) 23:23, 3 gen 2026 (CET)