Karl Friedrich von Rumohr
![]() ![]() | |
Biografia | |
---|---|
Naixement | 6 gener 1785 ![]() Reinhardtsgrimma ![]() |
Mort | 25 juliol 1843 ![]() Dresden ![]() |
Sepultura | Innerer Neustädter Friedhof (en) ![]() ![]() |
Dades personals | |
Formació | Acadèmia de Belles Arts de Munic Universitat de Göttingen ![]() |
Activitat | |
Lloc de treball | Alemanya ![]() |
Ocupació | historiador de la cultura, economista, crític gastronòmic, escriptor, historiador de l'art, agrarian historian (en) ![]() ![]() |
Alumnes | Friedrich Nerly i Franz Horny ![]() |
Karl Friedrich von Rumohr nascut el 6 de gener de 1785 a Reinhardtsgrimma, prop de Dresden i mort el 25 de juliol de 1843, a Breslau va ésser un historiador de l'art,[1] escriptor i gastròsof. Rumohr va fer un recull d'esdeveniments de la Història de l'Art que va arribar a tres volums anomenats Italienische Forschungen (1827–1831).
Karl Friedrich von Rumohr va establir diverses categories sobre com cuinar diversos aliments distingint-ne tècniques, ingredients i sabors.
Referències[modifica]
![]() |
A Wikimedia Commons hi ha contingut multimèdia relatiu a: Karl Friedrich von Rumohr |
- ↑ Kultermann, Udo. Historia de la Historia del arte (en castellà). Ediciones AKAL, 1996, p. 127. ISBN 8446004372.