Plantilla Discussió:DemogCat

De Viquipèdia
Jump to navigation Jump to search

Crec que s'hauria de posar a la plantilla que la f vol dir focs; la resta de detalls, que són més subtils, n'hi ha prou que estiguin a l'enllaç info com estan ara (jo he intentat posar-ho però no he sabut fer que sortís al lloc correcte).--Pere prlpz 18:33, 8 oct 2007 (CEST)

Fet Fet! --V.Riullop (parlem-ne) 17:28, 9 oct 2007 (CEST)

Pensar a afegir l'any 2007[modifica]

Ja he fet servir els valors de anyx i habx a l0'article La Riba però penso que hauríem de modificar la plantilla per afegir l'any 2007. Ja tenim dades d'aquest any i podriem anar modificant dades.

A més la gent veuria que hi ha un any que no té dades i aprofitaria per actualitzar-les. --Sputnik21 (discussió) 22:11, 14 ago 2008 (CEST)

La plantilla mostra les dades cada deu anys des del 1900 i cada dos anys des del 1990. La propera dada seria del 2008. La dada actual del 2007 ja és a la infotaula. --V.Riullop (parlem-ne) 12:17, 15 ago 2008 (CEST)

Població de fet i població de dret[modifica]

L'INE dóna dades de població de dret (el criteri que hom segueix habitualment per comptar la població) des de 1842 i ininterrompudament des de 1877. Així, hom podria resseguir una sèrie sense canvis de criteri de més anys de durada. L'enllaç és el següent. --Geògraf català (discussió) 22:31, 31 oct 2008 (CET)

No apareix l'any 1860![modifica]

Potser ningú no se n'havia adonat encara, però el paràmetre "any 1860" no es mostra malgrat s'introdueixin les dades. Com podeu comprovar, la majoria de articles on s'enllaça a aquesta plantilla disposen de la informació sobre nombre d'habitants per l'any 1860, però aquest no apareix a la taula perquè no figura en el redactat de la plantilla.

Ho corregeixo tot seguit.

--Sr. Sivillà Nou (disc.) 13:47, 18 maig 2009 (CEST)

A la font original hi ha encara més dades. No era la intenció ser exhaustiu ni substituir una font primària. Es van seleccionar les dades més significatives, i la diferència entre el 1857 i 1860 no ho és. Però a l'hora de carregar les dades amb un bot es va colar el 1860 a molts articles però no a tots. És necessari mostrar-ho en aquells on no es va corregir? --V.Riullop (parlem-ne) 15:12, 18 maig 2009 (CEST)
Estic d'acord en que s'haguéssin sel·leccionat les dades més significatives. Però pel fet que hi hagi les dades de l'any 1860 a molts articles i que després no apareigui a la plantilla fa pensar que hi ha un error en aquesta última. Si no tots els articles tenen el 1860 aleshores, en aquells que no el tinguin, sortirà un guió indicant que falten dades per aquest any el pròxim cop que es modifiqui l'article.
Torno a posar la versió anterior a la meva edició.
Tanmateix estaria bé, si es pot fer, de natejar els articles de dades que no hi haurien de ser perquè això, si no, pot ser novament font de confusions.
--Sr. Sivillà Nou (disc.) 15:46, 18 maig 2009 (CEST)
Fet Fet! S'han netejat les dades del 1860 als articles. --V.Riullop (parlem-ne) 12:37, 28 maig 2009 (CEST)

2008/2009[modifica]

Per dues vegades s'ha canviat l'any 2008 pel 2009 sense explicacions. Les dades inicials es van carregar fins el 2006 i les posteriors s'han posat manualment. Des del 1900 es mostren les dades cada 10 anys i des del 1990 cada 2 anys. Canviar el 2008 pel 2009 implica: 1) perdre les dades del 2008, on hi són; 2) perdre la linealitat bianual; 3) mostrar una dada actualment redundant amb la infotaula (on s'han actualitzat totes al 2009). Hi ha alguna altra idea de com s'haurien d'organitzar i mostrar aquestes dades? --V.Riullop (parlem-ne) 08:47, 21 oct 2010 (CEST)

Ampliar demografia a partir del 2016[modifica]

Ja som al 2017 i la plantilla s'ha quedat petita amb només 3 fileres, ja que el màxim amb aquest format és l'any 2014.

S'hauria de pensar a ampliar la plantilla amb una nova fila.

Ho faig tot seguit.

--Lenve (discussió) 13:47, 17 gener 2017 (CEST)

Error Lua[modifica]

Dona error de Lua a Castell i Platja d'Aro#Evolució demogràfica i a Tarragona#Demografia, per exemple. Pau Cabot · Discussió 10:02, 6 des 2018 (CET)

Corregit al mòdul:Wikidata. --V.Riullop (parlem-ne) 11:53, 6 des 2018 (CET)