Classificació per al Campionat de la CONCACAF 1969
Tipus | torneig de futbol ![]() |
---|---|
Esport | futbol ![]() |
Organització | CONCACAF ![]() |
Lloc i data | |
Data | 1969 ![]() |
Un total de 10 equips van participar en la classificació per al Campionat de la CONCACAF de 1969. Els 10 equips van ser emparellats, i van jugar una eliminatòria a doble partit. El campió de cada eliminatòria es va classificar per al Campionat de la CONCACAF 1969.
Eliminatòries[modifica]
Eliminatòria 1[modifica]
La primera eliminatòria va enfrontar Haití i els Estats Units. Aquesta eliminatòria també va servir com a segona ronda de la classificació per al Mundial del 70.
![]() |
2 – 0 | ![]() |
---|---|---|
![]() |
0 – 1 | ![]() |
---|---|---|
Classificat: Haití amb un marcador global de 3 a 0.
Eliminatòria 2[modifica]
La segona eliminatòria va enfrontar a Mèxic i a Bermudes.
Classificat: Mèxic amb un marcador global de 4 a 2.
Eliminatòria 3[modifica]
La tercera eliminatòria va enfrontar a Jamaica i a Panamà.
Classificat: Jamaica amb un marcador global de 3 a 1.
Eliminatòria 4[modifica]
La quarta eliminatòria va enfrontar a Hondures i a Antilles Neerlandeses. Hondures va ser desqualificada per la Guerra del Futbol amb El Salvador, i per tant es va classificar les Antilles Neerlandeses.
Classificat: Antilles Neerlandeses
Eliminatòria 5[modifica]
La cinquena eliminatòria va enfrontar a El Salvador i a Trinitat i Tobago. El Salvador va ser desqualificat per la Guerra del Futbol amb Hondures, i per tant es va classificar Trinitat i Tobago.
Classificat: Trinitat i Tobago.