Rafael Ibarbia
Aparença
| Biografia | |
|---|---|
| Naixement | 1931 Barcelona |
| Mort | 13 gener 2003 Madrid |
| Altres noms | Jorge Dos Valles |
| Activitat | |
| Camp de treball | Música per a cinema |
| Ocupació | director d'orquestra, compositor, pianista |
| Ocupador | Radiotelevisió Espanyola |
| Gènere | Música clàssica, música lleugera, flamenc, sarsuela i tango |
| Instrument | Piano |
Rafael Ibarbia (Barcelona, 1931 - Madrid, 13 de gener de 2003) va ser un músic barceloní, director d'orquestra i pianista.[1][2]
És conegut per haver treballat durant 27 anys a Televisió Espanyola, com a director musical en diferents programes i dirigint l'Orquestra de RTVE, amb la que va fer algunes gravacions.[1] També havia dirigit els músics que acompanyaven els participants espanyols al Festival d'Eurovisió.[1]
Referències
[modifica]- 1 2 3 «Muere el director de orquesta Rafael Ibarbia, que logró el éxito en TVE» (en castellà), 14-01-2003. [Consulta: 14 desembre 2023].
- ↑ «Fallece Rafael Ibarbia, la batuta más popular de TV» (en castellà), 14-01-2003. [Consulta: 14 desembre 2023].