Discussió:Llista de monuments de Valls

De Viquipèdia
Salta a la navegació Salta a la cerca

Can Segarra[modifica]

@Vriullop: La foto que actualment il·lustra Can Segarra no pertany a aquest edifici de la plaça del Blat, sinó que es tracta dels arcs de l'antic celler del Paborde. --Enric (discussió) 16:37, 11 feb 2018 (CET)

Ca Cartanyà-Benet[modifica]

@Vriullop: Al carrer del Forn Nou, segons es pot veure amb el Google Street, no hi ha cap edifici que s'assembli a la descripció de Patmapa, i menys encara el número 7 ni cap dels habitatges veïns. Hi ha un solar buit, però no a la banda dels senars sinó dels parells, que potser hi corresponia, però també podria ser que l'adreça estigués equivocada, ja que el Banc Mercantil deia que era al carrer Prat de la Riba, i en canvi és a la plaça de la Font de la Manxa (ja ho he canviat); Ca Trenchs-Jordà no és al número 11 del c. Peixateria, sinó al 17. Hi ha bastants errors... --Enric (discussió) 18:27, 11 feb 2018 (CET)

@Enric: A la fitxa d'IPA hi diu "plaça del Blat, 7", on apunten les coordenades i on es veu l'edifici amb el Google. És un error de l'antic Patmapa. Ho canvio. --V.Riullop (parlem-ne) 18:42, 11 feb 2018 (CET)

Carrer Miquel Colom, 7[modifica]

@Vriullop: Correspon al carrer d'en Bosc, 5. --Enric (discussió) 20:52, 11 feb 2018 (CET)

Anotat en la revisió del registre. --V.Riullop (parlem-ne) 22:00, 11 feb 2018 (CET)
@Vriullop: Pel que diu la descripció de Patmapa, coincideix amb Ca Valentí! --Enric (discussió) 22:05, 11 feb 2018 (CET)
Ben vist, han fet un bon embolic. Els fusiono. --V.Riullop (parlem-ne) 11:09, 12 feb 2018 (CET)

Creu de Cames i abeurador[modifica]

@Vriullop: Aquesta creu de terme, ha desaparegut? Es conserva el carrer de la Creu de Cames, però la creu no la veig enlloc. Tampoc no veig l'abeurador de la plaça de Sant Francesc. --Enric (discussió) 21:03, 11 feb 2018 (CET)

En els dos casos les coordenades semblen correctes, però tenen tota la pinta de desapareguts. La creu diu que era a l'antic camí de Valls a Montblanc, just on comença el carrer de la Creu de Cames. Era en una zona enjardinada d'una fàbrica de ceràmiques, però a saber on para la fàbrica i la creu, que ja estava deteriorada. O bé hi han construït edificis nous o bé és un que sembla abandonat. De l'abeurador diria que se l'han carregat amb la construcció del pàrquing sobre el riu. --V.Riullop (parlem-ne) 22:14, 11 feb 2018 (CET)
@Vriullop: He trobat la creu!!! Mi-te-la! --Enric (discussió) 01:54, 15 feb 2018 (CET)

Farmàcia del c. Anselm Clavé, 35[modifica]

@Vriullop: Aquesta farmàcia és en un edifici modern, no té res de noucentista. Hi posem "desapareguda" o "enderrocada"? --Enric (discussió) 21:16, 11 feb 2018 (CET)

Doncs sí, a la fitxa d'IPA ja diu enderrocat. --V.Riullop (parlem-ne) 11:37, 12 feb 2018 (CET)

Casa Ciutat[modifica]

@Vriullop: No hi ha cap casa al c. Hort dels Alls que s'assembli a la que surt fotografiada a Patmapa. En aquest carrer hi ha uns edificis moderns, potser algun l'ha substituïda. --Enric (discussió) 22:28, 11 feb 2018 (CET)

c. Sant Benet[modifica]

@Vriullop: La casa del c. Sant Benet 21 i el magatzem del carrer Sant Benet són el mateix edifici! --Enric (discussió) 21:25, 14 feb 2018 (CET)

Fusionat i anotat. --V.Riullop (parlem-ne) 22:02, 14 feb 2018 (CET)
@Vriullop: A l'hora de carregar les fotos del WLM veig que continua havent-hi les dues fitxes, la de la casa i la del magatzem. Quina conservem? --Enric (discussió) 17:15, 2 set 2018 (CEST)
@Enric: N'havia tret un, però algú el va tornar a posar, imagino que per conflicte d'edició encara que al cap de mitja hora. Torno a treure el magatzem enderrocat per deixar-hi el BCIL ruïnós. --V.Riullop (parlem-ne) 17:24, 2 set 2018 (CEST)
Quines coses que té la infrumàtica... --Enric (discussió) 17:32, 2 set 2018 (CEST)

Edifici de la plaça del Blat 5 - c. Espardenyers[modifica]

@Vriullop: Aquest edifici l'han tirat a terra per construir-hi el museu Món Casteller. --Enric (discussió) 20:10, 19 feb 2018 (CET)

Ca Vives / Ca Vives Pi[modifica]

@Vriullop: La foto que hi havia a Ca Vives, del carrer Sant Antoni, en realitat pertany a Ca Vives Pi, al carrer de la Cort. N'hi poso una de les que he penjat. --Enric (discussió) 22:03, 2 set 2018 (CEST)