Hôtel Pullman Paris Tour Eiffel
|
|
Aquesta pàgina o secció és sospitosa de no respectar la neutralitat del punt de vista. |
| Dades | ||||
|---|---|---|---|---|
| Tipus | Hotel i edifici de gran altura | |||
| Arquitecte | Pierre Dufau | |||
| Construcció | 1965 | |||
| Cronologia | ||||
| 1966 | construcció | |||
| Característiques | ||||
| Estil arquitectònic | arquitectura moderna | |||
| Mesura | 38,82 ( | |||
| Pisos per sobre el terra | 12 | |||
| Ubicació geogràfica | ||||
| Entitat territorial administrativa | 15è districte de París (França) | |||
| Lloc | 18 avenue de Suffren, 75015 Paris, France | |||
| ||||
| Activitat | ||||
| Propietat de | Amundi | |||
| Gestor/operador | Pullman Hotels and Resorts | |||
| Lloc web | pullmanparistoureiffel.fr | |||
Idealment situat als peus de la Torre Eiffel i a prop del Trocadéro, Pullman Paris Tour Eiffel convida a viure una estada inoblidable al 15è arrondissement de París, França. L’hotel disposa de 430 habitacions i suites, decorades amb un estil modern i lluminós. Algunes habitacions ofereixen una vista impressionant de la Torre Eiffel o dels jardins.
L’hotel compta amb la Brasserie FRAME, una brasserie contemporània i refinada. Sota la direcció del xef Alexandre Willaume, el restaurant ofereix una cuina de temporada amb productes d’origen responsable, posant èmfasi tant en la qualitat com en la sostenibilitat. Cada plat reflecteix el canvi de les estacions i ofereix als hostes una experiència culinària acuradament elaborada.
La propietat inclou també 24 espais modulars per a esdeveniments, alguns amb vistes panoràmiques, cosa que la converteix en un lloc destacat per a esdeveniments corporatius i privats.
Situat a la riba esquerra de París, el Pullman Paris Tour Eiffel es troba aproximadament a cinc minuts a peu de la Torre Eiffel i a 600 metres de l’estació de metro més propera, cosa que facilita l’accés a l’Arc de Triomf i als Camps Elisis.
Història
[modifica]Abans de convertir-se en un hotel Pullman, la propietat era originalment un hotel Hilton, dissenyat per l’arquitecte Pierre Dufau i inaugurat oficialment el 21 d’abril de 1966,[1] per Conrad Hilton i el ministre francès de Turisme Pierre Dumas. L’hotel, amb 462 habitacions, es va construir amb un cost de 80 milions de francs i era la 67a propietat de Hilton.[2]
L’hotel va passar a formar part de la marca Pullman el 2009 quan es va integrar al grup AccorHotels.[3] El 2014, l’hotel va ser renovat sota la direcció del dissenyador Christophe Pillet.[4][5]
Referències
[modifica]- ↑ «THE PARIS HILTON OR HILTON PARIS» (en anglès). The New York Times, 17-04-1966.
- ↑ Pathé, British. «France: 'Paris Hilton' Hotel Opened.» (en anglès britànic). www.britishpathe.com. [Consulta: 20 gener 2023].
- ↑ Walther, Gary. «The Paris Hotel With Rooms That Are As Close To The Eiffel Tower As You Can Get--If You Know The Ones To Request» (en anglès). Forbes. [Consulta: 20 gener 2023].
- ↑ «PSS / Hôtel Pullman Paris Tour Eiffel (Paris, France)». www.pss-archi.eu. [Consulta: 20 gener 2023].
- ↑ Paris, Office du Tourisme et des Congrès de. «Pullman Paris Tour Eiffel - Office de tourisme Paris» (en francès). www.parisinfo.com. [Consulta: 20 gener 2023].

