El nucli urbà de la població és una de les obres que formen part de l'Inventari del Patrimoni Arquitectònic de Catalunya. Es tracta de cases urbanes entre mitgeres i fent cantonada o aïllades amb jardí al costat o al voltant, interessants per la composició de la seva façana i pels elements decoratius i ornamentals noucentistes que inclouen: coronaments, balustrades, tribunes, balcons, reixes, cartel·les i esgrafiats.[1] Data del 1926.[1] Hi ha moltes altres obres inventariades d'aquest municipi.
Festa major (23-25) d'agost: en honor a Sant Genís, patró del poble.[2]
Fira de l'artesania: el quart cap de setmana d'octubre.
A Torrelles de Foix hi ha tradició gegantera des de temps enrere per la festa major en honor a Sant Genís, patró de la vila. Sempre hi hagut una parella de gegants d'algun poble veí i, finalment, d'una família de la vila. L'any 1990, un home vilafranquí que vivia a Torrelles i que havia treballat a Alemanya el tornà a casa seva i el va portar fet per ell mateix. Així, una parella de gegants, que van passar a ser els gegants vells de la vila en honor seu, foren batejats el dia 29 de juliol de 1990 amb els noms dels seus constructors. Va quedar així constituït l'aniversari de la colla i dels gegants Enric de Torrelles i Nati de Foix, la primera parella de gegants del municipi.[cal citació]
↑ 1,01,1«Torrelles de Foix». Inventari del Patrimoni Arquitectònic de Catalunya. Direcció General del Patrimoni Cultural de la Generalitat de Catalunya. [Consulta: 18 febrer 2015].